У Львові охоронець магазину познущався над матір’ю з дитиною

 

У львівському магазині “Антошка”, що на площі Міцкевича через несправну систему охорони закладу безпідставно звинуватили та обшукали маму із дитиною. Про це написала сама обурена жінка Ірина Вовк на свої сторінці у Фейсбуку.

“Мені б дуже хотілося, щоб цей пост прочитали львівські мамусі. Це пост про зневагу. Так от, тепер огидно і липко повертатися до магазину “Антошка” на пл. Міцкевича. Вчора вранці забігла з малюком взяти йому води і дитячого сирочку.

На виході запищала сумка моя. Я виклала покупку і показала охороннику. Йому цього стало не достятньо і він, перегородивши вихід з магазину, змусив мене викласти весь вміст сумки. Аргументи про камери спостереження не подіяли. “У нас інші правила” – почула я натомість. Усе це відбувалося перед моєю малою дитиною. Ледве стримуючи сльози я малому тихо повторювала “котику, ми нічого не вкрали, то дядько собі надумав”.

В сумці, звісно, нічого не було. Коли інша покупчиня зробила охороннику зауваження, то почула “жіночко, йдіть куди йшли”. Товар я принципово повернула. До речі, і повернення вони робили з кислими мінами. Вибачень не почула.

В результаті: я розридалася уже на вулиці, пошкодувала, що не викликала патруль, а малий – в шоці. Так от, я більше не хочу туди заходити і десятому переповідаю – купуйте іграшки та їжу в інших місцях – там, де поважають клієнтів і не насміхаються з мам, у яких через їхню рамку чомусь пищить сумка. У мене все!” – сказано у дописі.

Згодом у коментарях до посту почали писати жінки, які також потрапили у подібну ситуацію у цьому магазині через несправну рамку.

“Ось і прийшов час розповісти історію, що сталася зі мною в далекому 2010 році. Ми з Ванессою у візочку приіхали в цей же магазин. Набрали купу потрібних і не дуже речей. Мала трохи завередувала, і я дала їй потримати щось з покупок. І ось ми на касі, все виклали, забравши з рук дитини те, що у неї було. Чек, до слова, був немалий. Оплатили, вже виходимо – і тут пищить. Ми оглядаємо візочок – нічого. Кілька разів пробуємо – пищить щоразу. І тут я здогадалася зазирнути в кишенькові для ніг: виявилося, що мала вкинула туди заточки в розетку ціною 22 грн. Я вже хочу їх оплатити на касі, але ні! Охоронець зразу мене за руку і в кімнату писати пояснюючу. Ніяких думок про камеру в той момент в мене не було, тільки намагання не розплакатись при дитині. Тричі я там пояснювала одне і теж двом мужикам, які кивали бошками, типу ага-ага, тринди собі. Потім те саме написала. Тоді МЕНЕ СФОТОГРАФУВАЛИ. Тут я вже ревіла. І, звісно ж, оштрафували на подвійну вартість товару, так його і не віддавши. Після того я 6 років туди не заходила. О! Ще нюанс)) моя подруга працювала в іншому магазині мережі, то казала, що оце моє фото висить у всіх охоронців серед фото інших злісних грабіжників) Ось так от. Той охоронець працює там і досі – такий миршавенький невисокого зросту”, – пише пані Дарина.

“Нещодавно теж була неприємна мені особисто ситуація з консультантом на Науковій,яка не побачивши мене за спиною, вирішила обговорити мене з колегою своєю…Ну дуже професійно! Теж не хочу туди більше йти”, – пише пані Марта.

“Я також працюю у службі безпеки супермаркету. Коли в нас спрацьовують антикрадіжні рамки ми можимо попросити людину пройти ще раз,щоб перевірити,адже сама система також може “подати неправдиву інформацію”.Одного разу ми разом з мамою шукали чіп в колясці, бо вона сама попросила. А за таке відношення вам потрібно було викликати поліцію,цьому негіднику було б трохи покарання.

Доречі мене колись також там зупинили,виявляється я їхні внутрішні інструкції знаю краще,ніж їхня охорона. Як покарання -2000 до зарплати”, – каже пані Наталія.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*